№ | Зміст заходу | Термін виконання | Відповідальний | ||
1. Робота з педагогами | |||||
1 | Розробити та затвердити комплекс заходів щодо формування свідомості потреби економії і ощадливості в дітей і батьків | До 23.11 | Виховавтель-методист | ||
2 | Анкета для вихователів «Формування економічної освіченості дитини» | 23.11 | Виховавтель-методист | ||
3 | Пам'ятка для педагогів «Поради щодо економії електроенергії» | 23.11 | Виховавтель-методист | ||
4. | Проведення круглого столу за участі педагогічних працівників «Бережливе ставлення до енергоресурсів» | 24.11 | Виховавтель-методист | ||
II. Педагогічні заходи в роботі з дітьми | |||||
1 | Творчі, рольові та тематичні заняття щодо енергозбереження | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
2 | Мультимедійна презентація «Врятуй планету від темряви» | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
3 | Заняття «Що трапиться, якщо не буде світла», «Земля — наш дім! Бережімо його!», «Вода — це подарунок природи» | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
4 | Хвилинки спілкування «Обережно! Електроприлади!» | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
5 | Бесіди з дітьми з питань економного та дбайливого використання енергоресурсів | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
6 | Для наймолодших — читання і розфарбовування книжок-розмальовок на тему збереження енергії | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
7 | Виготовлення дитячих листівок «Бережіть світло» | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
8 | Читання та обговорення казок про бережне ставлення до природних ресурсів | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
III. Робота з батьками | |||||
1 | Консультації для батьків щодо раціонального використання енергії в побуті | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
2 | Ширми для батьків «Практичні поради для батьків, які бажають виховати соціально адаптованих дітей у сучасних економічних умовах» | 23.11—27.11 | Вихователі | ||
3 | Пам'ятка для батьків «Як допомогти малюку сформувати економічну культуру» | 23.11—27.11 | Вихователі |