Режим роботи, обумовлений програмою розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля"
Забезпеченість оптимального рухового режиму протягом дня у всіх вікових групах.
Диференційований підхід до режиму дня з урахуванням стану здоров"я дитини.
Забезпечення оптимальної калорійності збалансованого харчування через перспективне 10-денне меню.
Організація 4-разового харчування.
Вітамінізація їжі.
Широке використання лікувальних можливостей часнику, цибулі, цитрусових, меду.
Навчити дітей розуміти роль раціонального харчування, дотримуватись гігієни під час їжі, формувати культурно-гігієнічні навички.
Контроль за харчуванням дітей.
Систематичне проведення різноманітних форм фізичного виховання.
Пошук нових ефективних форм фізвиховання.
Широке застосування оздоровчих заходів під час фізвиховання: самомасаж, дихальна гімнастика, попередження плоскостопості, загартування, ароматерапія.
Створення психологічного комфорту для перебування дітей в дитячому садку.
Проведення сеансів психогімнастики з дітьми старшого дошкільного віку.
Загартування повітрям (під час проведення ранкової гімнастики, гімнастики пробудження, перебування на свіжому повітрі).
Загартування водою (умивання, обливання рук до ліктя, полоскання горла).
Загартування сонцем (під час прогулянок).
Ходьба босоніж (після сну, під час ранкової гімнастики, гімнастики пробудження) протягом 5-10 хвилин.
Перебування у приміщенні в полегшеному одязі.
Виявлення стану здоров"я і фізкультурної групи кожної дитини (на початку року).
Регулярний медичний контроль за станом здоров"я дітей.
Виховання у дітей позитивного ставлення до антропометрії, медичних обстежень, профілактичних щеплень.
Дотримання адаптаційного періоду після перенесеної хвороби та при вступі до ДНЗ.
Активізація роботи комісії зі зниження захворюваності, проводити щоквартальний аналіз захворюваності по групам.
Щоквартально порівнювати по групам індекс здоров"я.
Не допускати переохолодження дитячого організму та його перегріву. З цією метою слідкувати за відповідністю одягу порі року, послідовністю одягання та роздягання дітей.
Налагодити чітку лікувально-оздоровчу роботу за такими аспектами:
Формування елементарних уявлень, понять та знань про складові здоров"я дитини та вплив довкілля, суспільства і надбань народної валеології на його зміцнення.
Формування практичних умінь та навичок для зміцнення здоров"я дитини.
Вихованя у дітей інтересу до зміцнення свого здоров"я, здоров"я батьків, бажання вести здоровий спосіб життя.
Створення екологічно обґрунтованих умов для організації ігрової, трудової, навчальної та іншої діяльності дітей.
Розвиток естетичного відчуття світу природи.
Суб"єктивізація стосунків з ним.
Засвоєння елементів екологічної культури (історія, державність, народна медицина свого краю тощо).
Розвиток уявлень про взаємозв"язки у природі.
Формування постійної потреби у зміцненні й збереженні власного здоров"я та здоров"я інших людей.
Засвоєння перлин народної мудрості про дбайливе ставлення до природного оточення.
Виховання справжньої любові до природи, бажання піклуватися про рослини і тварин, різко негативне ставлення до їхнього знищення.
Стимулювання допитливості та зацікавлення у пізнанні природи.
Формування навичок культурної поведінки у довкіллі.
Анкетування батьків з метою виявлення їхньої думки щодо організації оздоровлення в умовах дитячого садка.
Ознайомлення батьків з формами роботи з оздоровлення в умовах дитячого садка.
Проведення бесід, консультацій з даного питання.
Ппроведення роз"яснювальної роботи серед батьків щодо профілактики захворювань, організації здорового способу життя.
Посильна участь батьків в організації оздоровлення дітей в умовах дитячого садка.