На цій сторінці ви маєте можливість познайомитись із різноманітними інноваційними технологіями, які ми використовуємо.
Інноваційна діяльність – це цілеспрямований процес застосування інновацій (зміни всередині системи) й експериментальної перевірки результативності.
Основні напрями інноваційної діяльності:
* апробація вітчизняних і світових освітніх та педагогічних інновацій;
* апробація інновацій, розроблених у ході експериментальної роботи регіонального рівня;
* розробка й експериментальна перевірка продуктивності й можливості застосування освітніх і педагогічних інновацій;
* застосування освітніх і педагогічних інновацій.
Пріоритетні завданняу здійсненні інноваційної діяльності:
* вивчення освітніх інновацій, визнаних ефективними вітчизняною та світовою педагогічною наукою, а також ефективність їхнього упровадження в інших дошкільних навчальних закладах;
* моніторинг ефективності впровадження інновацій, розроблених педагогічним колективом дошкільного навчального закладу;
* створення бази даних щодо впровадження освітніх і педагогічних інновацій у дошкільному навчальному закладі;
* розробка методичних рекомендацій.
Чинниками, які визначають інноваційний потенціал освітнього закладу є:
* матеріальна база;
* рівень професійної кваліфікації, освіти, стаж роботи, вік педагогів;
* можливості впровадження нововведень, та контролю за процесом упровадження;
* готовність керівника до нововведень.
Здійснення інноваційної діяльності передбачає:
- виявлення інноваційної ініціативи;
- створення інновації:
- розробку, експертизу й апробацію інноваційного освітнього проекту, який зумовлює вибір найбільш прийнятного варіанта стратегії розвитку освітнього закладу.
- одержання експериментальних результатів;
- апробацію одержаних експериментальних результатів;
- розповсюдження й освоєння інновації;
- збереження інновації.
«Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І.І., Каплуновська О.М.. Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О.Д.) -всі групи.
«Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт.- Єфименко М.М.) – інструктор з фізкультури.
Інноваційні технології в фізкультурно-оздоровчий роботі з дітьми дошкільного віку:
Ø Су-Джок терапія
Ø Аромотерапія
Ø Фітотерапія
Ø Міогімнастика
Ø Точковий масаж за Уманською
Ø Кольоротерапія
Ø Музикотерапія
В цьому році впроваджуємо антистресову гімнастику, ігрову методику Любомира Бейби «Від руху до здоров’я», стопотерапію. Інструктор з фізкультури, вихователі всіх груп
Г.Чепурний «Освітня мнемотехніка» група №2 "Горобинка" вихователь Пунейко К.В.
«Цікаві шашки», програма та методичні рекомендації з навчання старших дошкільників гри у шашки/ В.В. Семизорова, Н.В.Чижевська, О.В.Романюк, Г.П.Дудьська) – група№3 «Калинка».
«Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (Лохвицька Л.В.) – всі групи.
Використання технології раннього читання Л. Шелестової (групи№2 «Горобинка», №3 «Калинка
Театралізований гурток "В гостях у казки" Парціальна програма (для дітей старшого дошкільного віку "Вітаю,театре" Макаренко Л.В. (музичний керівник Козаченко М.В.)
Кiлькiсть переглядiв: 291