На цій сторінці ви маєте можливість познайомитись із різноманітними інноваційними технологіями, які ми використовуємо.

Інноваційна діяльність – це цілеспрямований процес застосування інновацій (зміни всередині системи) й експериментальної перевірки результативності.

Основні напрями інноваційної діяльності:

* апробація вітчизняних і світових освітніх та педагогічних інновацій;

* апробація інновацій, розроблених у ході експериментальної роботи регіонального рівня;

* розробка й експериментальна перевірка продуктивності й можливості застосування освітніх і педагогічних інновацій;

* застосування освітніх і педагогічних інновацій.

Пріоритетні завданняу здійсненні інноваційної діяльності:

* вивчення освітніх інновацій, визнаних ефективними вітчизняною та світовою педагогічною наукою, а також ефективність їхнього упровадження в інших дошкільних навчальних закладах;

* моніторинг ефективності впровадження інновацій, розроблених педагогічним колективом дошкільного навчального закладу;

* створення бази даних щодо впровадження освітніх і педагогічних інновацій у дошкільному навчальному закладі;

* розробка методичних рекомендацій.

Чинниками, які визначають інноваційний потенціал освітнього закладу є:

* матеріальна база;

* рівень професійної кваліфікації, освіти, стаж роботи, вік педагогів;

* можливості впровадження нововведень, та контролю за процесом упровадження;

* готовність керівника до нововведень.

Здійснення інноваційної діяльності передбачає:

- виявлення інноваційної ініціативи;

- створення інновації:

- розробку, експертизу й апробацію інноваційного освітнього проекту, який зумовлює вибір найбільш прийнятного варіанта стратегії розвитку освітнього закладу.

- одержання експериментальних результатів;

- апробацію одержаних експериментальних результатів;

- розповсюдження й освоєння інновації;

- збереження інновації.

/Files/images/україна-моя Батьківщина.jpg

«Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І.І., Каплуновська О.М.. Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О.Д.) -всі групи.

/Files/images/Обкладинка до Казкової фізкультури (кінцева)(1).jpg

«Казкова фізкультура», програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку (авт.- Єфименко М.М.) – інструктор з фізкультури.

Інноваційні технології в фізкультурно-оздоровчий роботі з дітьми дошкільного віку:

Ø Су-Джок терапія

Ø Аромотерапія

Ø Фітотерапія

Ø Міогімнастика

Ø Точковий масаж за Уманською

Ø Кольоротерапія

Ø Музикотерапія

В цьому році впроваджуємо антистресову гімнастику, ігрову методику Любомира Бейби «Від руху до здоров’я», стопотерапію. Інструктор з фізкультури, вихователі всіх груп

Г.Чепурний «Освітня мнемотехніка» група №2 "Горобинка" вихователь Пунейко К.В.

/Files/images/шашки.jpg

«Цікаві шашки», програма та методичні рекомендації з навчання старших дошкільників гри у шашки/ В.В. Семизорова, Н.В.Чижевська, О.В.Романюк, Г.П.Дудьська) – група№3 «Калинка».

/Files/images/Скарбниця моралі.jpg

«Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (Лохвицька Л.В.) – всі групи.

/Files/images/Шелестова.jpg

Використання технології раннього читання Л. Шелестової (групи№2 «Горобинка», №3 «Калинка

/Files/images/Вітаю,театре.jpg

Театралізований гурток "В гостях у казки" Парціальна програма (для дітей старшого дошкільного віку "Вітаю,театре" Макаренко Л.В. (музичний керівник Козаченко М.В.)

Кiлькiсть переглядiв: 289

Коментарi