• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/800-2019-%D0%BF/Files/images/metodist.jpg

НОРМАТИВНА БАЗА МЕТОДИЧНОЇ СЛУЖБИ

Лист МОН № 1/9-683 від 04.11.19 року «Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників»

Примірне положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти, затверджене наказом МОН № 372 від 16.04.2018 рокуhttps://osvita.ua/legislation/doshkilna-osvita/60597/

Постанова КМУ від 21 серпня 2019 р. № 800 «Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників»

Лист МОН України від 16.08.2019 року № 1/9-523 «Про національно-патріотичне виховання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році»

Лист МОН України від 02.07.19 року № 1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році»

Лист МОН №1/9-365 від 10.06.2019 року "Про перелік навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2019/2020 навчальному році"

Приблизний перелік ігрового та навчально-дидактичного обладнання для закладів дошкільної освіти, затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України від 19.12.2017 №1633

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-554 від 13.10.2017 року "Щодо нагальних питань впровадження Закону України "Про освіту""

Лист Міністерства освіти і науки України від 11.10.2017 № 1/9-546 “Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців”

Щодо організації роботи дошкільних навчальних закладів по ознайомленню дітей із народними традиціями, святами та обрядами Лист МОН № 1/9-561 від 20.10.16 року

Лист МОН України від 01.09.2016 №2/4-14-1699-16 «Щодо внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України №1298 від 30.08.2002 р.» (щодо асистента вихователя)

Лист МОН України від 02.09.2016 № 1/9-454 «Щодо організації роботи з музичного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах»

Лист МОН України від 02.09.2016 № 1/9-456 «Щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи у дошкільних навчальних закладах»

"Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах" (лист МОН № 1/9-396 від 25.07.2016 р.)

Лист МОН України від 11.07.2016 № 1/9-356 «Щодо створення у навчальних закладах груп (центрів розвитку) для дітей дошкільного віку»

Про використання Методичних матеріалів "Організація і порядок проведення медичних оглядів працівників дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладів" Лист ІМЗО № 2.1/10-254 від 12.02.16 року

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-535 від 06.11.15 року "Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі"


Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-487 від 12.10.15 року "Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах"

Лист Міністерства освіти і науки України № 1/9-482 від 23.09.2014 року "Щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах"

Лист МОН України від 27.05.2010 № 1/9 – 369 «Щодо порядку розроблення програм для дошкільних навчальних закладів"korec-rmk.com.ua…content/uploads/2014/03/369.doc

Лист МОН України від 13.05.2010 № 1/9 – 316 «Про використання приміщень дошкільних навчальних закладів»document.uavikoristannja…zakladiv-doc49895.html

Про зміну порядку ведення діловодства у дошкільних навчальних закладах № 1/9-786 від 29 жовтня 2012 року.osvita.uaЗаконодавствоДошкільна освіта32500

v Про застосування Типового положення про атестацію педагогічних працівників № 1/9-617 від 10.09.2013osvita.uaЗаконодавствоСередня освіта37026

Інструктивно-методичний лист «Про планування освітнього процесу в дошкільному навчальному закладі»

Лист Міністерства освіти і науки України від 27.09.2010р.№ 1/9-666"Про організацію роботи з дітьми п'ятирічного віку"

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.08.2010р. № 1/9-563 "Про методичні рекомендації «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»

Лист Інституту інноваційних технологій і змісту освіти від 26.07.2010р. № 31.4/18-3082 "Про організовану і самостійну діяльність дітей у ДНЗ"

Лист МОН України від 18.08.08 №1/9-470 «Методичні рекомендації «Підбір використання іграшок для дітей дошкільного віку в дошкільних навчальних закладах», тощо.

Методична робота - це систематична колективна й індивідуальна діяльність педагогічних кадрів, спрямована на підвищення їх науково-теоретичного, загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки й професійної майстерності.

Методична робота в ДНЗ - це цілісна, заснована на досягненнях науки й педагогічного досвіду, на конкретному аналізі навчально-виховного процесу система взаємозалежних дій і заходів, спрямованих на всебічне підвищення кваліфікації й професійної майстерності кожного вихователя (включаючи заходи щодо керування професійною самоосвітою, самовихованням, самовдосконаленням педагогів), на розвиток і підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу ДНЗ в цілому, а в остаточному результаті на вдосконалювання навчально-виховного процесу, досягнень оптимального рівня виховання й розвитку конкретних дітей.

Методична служба виконує разом з адміністрацією й педагогічним колективом і за їхнім запитом наступні функції:

· забезпечення професійною інформацією;

· організація методичної й науково-дослідної роботи ДНЗ;

· підтримка експериментальної роботи педагогів в ДНЗ;

· діагностика й аналіз навчально-виховного процесу;

· організація індивідуального консультування й професійної підтримки педагогів;

· допомога педагогам в підготовці до атестації;

· організація підвищення кваліфікації;

· допомога щодо підвищення якості освітнього процесу;

· виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

· участь і організація семінарів, конференцій, майстер-класів;

· виявлення, підтримка й поширення педагогічного досвіду;

· допомога, участь у розробці й проведенні експертизи інноваційних програм, методик, навчальних планів;

· методична допомога в проведенні відкритих заходів допомога у проведенні професійних конкурсів.

Методична робота в дошкільному закладі "Тополинка" ґрунтується на сучасних досягненнях психолого-педагогічної науки з урахуванням професійної та особистої зрілості педагогів.

Методична робота закладу спрямована:

- вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя;

- стимулювання творчого потенціалу педагогів;
- підвищення педагогічної культури педагогів;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розвиток спеціальних умінь та навичок;

- формування навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності.

Мета методичної роботи:

вивчення та розвиток педагогічної компетентності кожного вихователя; стимулювання творчого потенціалу водночас із формуванням навичок самостійного аналізу власної педагогічної діяльності
Напрямки методичної роботи:
•підвищення соціально – психологічної культури вихователів;
• вдосконалення педагогічної майстерності;
• сприяння в опануванні світовою та національною, мовою і побутовою культурою;
• розвиток спеціальних умінь та навичок
Принципи методичної роботи:
• педагогічна співпраця з вихователем;
• робота в режимі довіри, доброзичливості;
• творча атмосфера , стимулювання творчої активності;
• принцип допоміжно – регульованого контролю;
• надання вихователеві права вибору;
• системність методичних заходів;
• принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні;
• щоденна допомога;
•випереджувальний характер методичної роботи

Зміст методичної роботи реалізується через такі форми роботи:


Колективні:

- інструктивно-методичні наради;

- педагогічні ради;

- педагогічні читання;

- теоретичні семінари;

- семінари-практикуми;

- колективні перегляди освітнього процесу

Групові:

- методичні об'єднання вихователів дошкільних груп;

- робота творчих груп;

- консультації

Індивідуальні:

-наставництво;

- самоосвіта;

- взаємовідвідування;

- робота над проблемними питаннями;

- атестація

Для того, щоб вирішити складні завдання, що по­стають перед дошкільним закладом, методичний кабінет ретельно вивчає педагогічний колектив - що є основою створення структури методичної роботи з педагогічними кадрами. Методична робота в нашому дошкільному навчальному закладі є максимально гнучкою, а саме: сприяє розвит­ку творчості, ініціативи, підвищує якість освітнього процесу. Вирішення окреслених завдань здійснюється шляхом пошуку ново­го змісту, форм і методів роботи з педагогічним колективом.

В нашому закладі стимулювання творчого потенціалу базується на принципах методичної роботи:

- педагогічна співпраця з вихователем

- робота в режимі довіри, доброзичливості

- творча атмосфера , стимулювання творчої активності

- принцип допоміжне – регульованого контролю

- надання вихователеві права вибору

- системність методичних заходів

- принцип "Я – повідомлень” у спілкуванні

- щоденна допомога

- випереджувальний характер методичної роботи.

Методичну роботу в ДНЗ №9 “Тополинка” здійснює вихователь-методист Чумаченко І.В. Освіта повна вища, кваліфікаційна категорія "Спеціаліст І категорії", стаж роботи 35 років.

Грамота управління освіти і науки Білоцерківської міської ради, 2006

Грамота Департамента освіти і науки Київської державної адміністрація, 2016

/Files/images/admnstratsya/Ирина Викторовна.jpg

Педагогічне кредо:"Все можливо, на неможливе просто потрібно більше часу!"

зі скарбниці мудрості буддійських монахів

Кiлькiсть переглядiв: 672

Коментарi